csütörtök, február 21, 2013

Második díj! :)

Nagyon szépen köszönöm a díjat Sophie-nak, meglepetésként ért, persze abszolút jó értelemben! :))






Szabályok:
1.Írj magadról 11 dolgot.
2.Válaszolj 11 kérdésre.
3. Írj 11 kérdést.
4. Küldd tovább 11 embernek.

1.,
  • Néha kivasalom a hajam, ilyenkor mindenki hülyének néz
  • Kedvenc könyvem jelenleg Frank Schätzingtől Az ördög temploma
  • Apával járok vásárolni, ha anya nem ér rá - de egyedül sose!
  • Erősen gondolkozom, hogy beadjam-e az orvosira a jelentkezést, vagy maradjak a biológusinál  molekuláris bionikánál -> döntöttem, nem megyek orvosira !
  • Angolul levelezek egy holland sráccal :D
  • Szinte visszaszámolok az idei Szegedi Ifjúsági Napokig
  • Mostanság egyre több trance zenét hallgatok
  • Közös a szobánk a húgommal, és semmi pénzért nem költöznék külön - még ha utálom is, amikor reggel vagy hússzor slattyog el mellettem :P
  • Egyre többet hordok szoknyát meg rózsaszínt, pedig régebben mindkettőt utáltam
  • Nem szeretem a havat, főleg akkor nem, amikor én is kint vagyok
  • Túl lassan nő a hajam, és már megint vágatni kéne, de így sose lesz igazán szép hosszú :(


2.,
1. Mennyi idősen kezdtél el írni?
Naplót már 14 éves korom óta írtam, de egyébként 17 évesen jött az ötlet valami más írására.
2. Ki a kedvenc együttesed/énekesed?
Nagyon nehéz kérdés, mivel elég széles az ízlésem - de talán a Road zenekar albumát várom most a leginkább
3. Voltál már szelemes?
Szellemes vagy szerelmes? :) Szellemes sokszor, szerelmes még inkább. :)
4. Hová szeretnél elutazni?
Norvégiába a fjordokhoz, aztán meglátogatnám Macchu Pichu-t is :)
5. Ha választhatnál, hol laknál a legszívesebben?
Hollandiában! :D
6. Ki a legjobb barátod/barátnőd?
Közhelyes lehet, de a húgom
7. Szoktál járni bulizni/szórakozni?
Nem igazán, nem szívesen fizetek vagyonokat azért, hogy alkoholgőztől elbódult egyének a fenekemet fogdossák kapaszkodás céljából...
8. Melyik a kedvenc sorozatod, és abból melyik a kedvenc párosod?
Szívek Szállodája, Rory és Logan ♥ de Lor és Luke is nagyon....♥ :D
9. Milyen zenéket szoktál hallgatni írás közben?
Ennél a blognál Big Time Rush-t, a készülő másiknál az ötleteimhez illőeket :)
10. Melyik kedvenc sportágad?
A messzelátás! Na jó, viccen kívül, nézni a kézit és a vízilabdát szeretem, csinálni egyiket se.
11. Ki a kedvenc TVD-s karaktered?
Jeremy :)

3.,
  • Ki a kedvenc íród / írónőd?
  • Melyik becenevedet szereted a legkevésbé?
  • Hol laknál a legszívesebben?
  • Szereted a vattacukrot?
  • Nyakláncot vagy gyűrűt hordasz szívesebben?
  • Melyik a kedvenc könyved, és abból a kedvenc szereplőd?
  • Melyik zenei fesztiválra mennél legszívesebben?
  • Kedvenc zenei stílusod?
  • Macska- vagy kutyapárti vagy?
  • Hány gyereket szeretnél?
  • Hány blogod van?

4.,

Bocsánat, hogy nincs 11 emberem, de kétszer nem ajándékoznám ugyanazt a díjat, főleg nem ezen a rövid időn belül. =/

12 megjegyzés:

  1. nekem is van egy neked ;)) http://doesntkillyou.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úristeeeeeen hát meg sem érdemlem!! :$
      Nagyonnagyonnagyon köszönöm!!! :))) ♥

      Törlés
  2. Gratuuu! :DD

    Xoxo Anna

    VálaszTörlés
  3. Említettem, hogy imádlak? Ha nem akkor csak tudd!:DD

    VálaszTörlés
  4. Én is szeretem a messzelátást =DD
    Amúgy gratula a díjhoz :)

    VálaszTörlés
  5. Halii

    Nagyon szépen köszönöm. :D
    Ahogy lesz időm kirakom! <3 :D


    ~foREVer <3

    VálaszTörlés
  6. Sziaa..dijat kaptál!:)nézz be-> http://kitalaltsztori.blogspot.hu/2013/02/masodik-dijo.html?m=1

    VálaszTörlés