péntek, június 14, 2013

Közérdekű

Sziasztok!

Az elmúlt tíz hónap során, mióta beléptem a bloggervilágba, rengeteg blogra iratkoztam fel, amelyek közül sok befejeződött, megszűnt, vagy megváltoztunk, és már nem olvasom. Ettől függetlenül a feliratkozások maradtak, a hírfolyamom egyre bővült, és már csak nagy nehézségek árán találtam meg a kedvenceimet. Ezért úgy döntöttem, hogy készítek egy másik profilt, felveszem a kedvenceimet, és onnan fogok Nektek tovább írni.
Jogos lehet a kérdés, hogy miért nem iratkozom le akkor. Nos, egyrészt iszonyú sok lenne, és bizony én is csak egy lusta ember vagyok, másrészt nem akarok senkit azzal frusztrálni, hogy leiratkozom, mert ez nem annak a jele, hogy pocsék, amit csinál, csupán megváltozott az érdeklődési köröm.
Szóval innentől kezdve Kat Teef néven fogok írni, persze a valódi személy ugyanaz maradt, efelől senkinek se legyen kétsége. ;)

xoxo,

1 megjegyzés: