vasárnap, június 02, 2013

Tizenegyedik, tizenkettedik, tizenharmadik. tizennegyedik díj

Köszönöm!



Szabályok:

1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Írj 11 kérdést!
4. Küldd tovább 11 blognak!

11 dolog rólam:
- Emelten érettségizem bioszból és fizikából
- A matek érettségim úgy nagyjából 93%-os :D
- Belekezdtem egy harmadik blogba, de még nem publikus a dolog
- Folyamatosan pánikozom a közelgő szóbelik miatt
- Net nélkül nem tudok készülni, de nettel sem....
- Kedvenc plüssöm egy katicabogár, ami igazából táska is, és a húgomtól kaptam ♥
- És a katica velem volt néhány érettségikor is :$
- Most már nagyon elegem van a hideg időből
- Pedig alapvetően nem csípem a meleget
- Hollandul tanulgatok xD
- Sometimes I find myself thinking about certain things, and the most scary part is that its always in english! :O

Dreamy Girl~

1. Szerettél valakit annyira, hogy el is engedted, hogy jobb legyen neki? Igen, és én sem bántam meg
2. Van legjobb barátod? Igen, azt hiszem / remélem
3. Kapcsolatban vagy most? Hát úgy körülbelül igen :))
4. Melyik a kedvenc blogod? Reality ruined our life
5. Kedvenc éneksnőd van? Ha igen ki? Kelly Clarkson, Shakira
6. Ki nélkül nem tudnál élni? A családom nélkül
7. Van olyan szám amit már rongyosra hallgattál de nem tudod megunni? Metallica - Nothing else matters, Kelly Clarkson - My life would suck without you
8. Írsz naplót? Régebben írtam, mostanság csak nagyon ritkán
9. Kedvenc könyved? Hű, könyvmolynak ez rossz kérdés :D de talán Frank Schätzingtől a Raj
10. Olvastad A Szent Johanna Gimit? (Ha igen kedvenc szereplőd ki?) Nem olvastam, és nem is szándékozom egyelőre
11. Mi az a kérdés amit fel tennél magadnak? ( Válaszold is meg. :D ) Azt csinálod-e, amit szeretnél? És igen! :)

Strawberry

-Hány éves vagy? 18 múltam
-Melyik szereplőddel tudsz leginkább azonosulni, és miért? Dórival, mert *műhelytitok!! :D* jobb ötlet nem lévén, magamról mintáztam (mondjuk annyira nem sikerült.. szerencsére :DDD )
-Ha lehetne egy kívánságod, mi lenne az? /a végtelen kívánság nem ér :D/ Mindenhova eljutni, ahova szeretnék
-Superman vs. Batman? Batman *-*
-Mi a fontos a ruhaválasztásnál? Hogy minél divatosabb legyen, vagy hogy tükrözze az egyéniségedet? Csak az egyéniség számít, a divat állandóan változik, szóval az alapján ruhát választani... Félévente le kellene cserélni a ruhatárat...
-Miért pont a BTR, akikről blogolsz? Hát, egyrészt imádom a srácokat, másrészt szerettem volna egy biztos olvasóbázist mostanra is és a készülő másikhoz is, és nem szeretem a One Directiont.. :)
-Mit csinálsz, ha ideges vagy? Fel-alá járkálok, tördelem az ujjaimat
-Ki a kedvenc énekesed, énekesnőd, bandád? Máté a Road zenekarból, Kelly Clarkson és a Big Time Rush
-Ha 1 napra egy tárgy bőrébe bújhatnál, melyiket választanád? Hű, hát ez.. meglepő kérdés.. Mondjuk takaró lennék :)
-Van háziállatod? Ha igen, milyen állat? Nem, nincs
-Babonás vagy? Egy kissé


Miért kezdtél el blogolni? Én is írni szerettem volna, mint előttem oly sokan
Mi inspirált? Többnyire a zene, a mindennapok
Milyen színű a szobád? A falak halványlilák, a mennyezet fehér
Van háziállatod? Nincs
Van tesód? Van
Ki a legjobb barátnőd/barátod? Gimis (most már majdnem csak 'volt') osztálytársam
Mi a legnagyobb hülyeség amit csináltál? Részegedtem... Nagy baromság, ne csináljátok utánam..
Üvegezésben mi volt a legnagyobb hülyeséged? Izé.. Én nem játszottam ilyeneket... Nagyon ciki? :DD
Van Twittered? Van, priscyllawyvern :)
Bicikli vs Görkori? Bicaj
Hány igaz barátod van? Hát, majd életem végén összeszámolom.. :)


Ki inspirált? Az írásra? Hát, Jane Austen, de azért tőle elég messze vagyok :)
Miért írsz arról amiről?? Mert fanfic-et szerettem volna, és agybajt kapok az 1D-blogoktól
Babonás vagy? Csak kicsit
Szereted a csokit?? Melyik a kedvenced? Még jó :D Nincs kedvenc, olyan vagyok, mint Gombóc Artúr :DD
Van tesód? Van
Mióta blogolsz?? Tavaly nyár vége óta
Mondj egy hülye nevet xd! Dzsesszika xD
Miből buksz meg az év végén? :O Semmiből háhá :D Vagyis remélem az érettségik is sikerülnek xD
Röplabda vs. Foci? Foci, ha a srácok ledobják a mezeiket a végén :D
Volt már barátod/barátnőd? Volt :)
Nézed az Éjjel Nappal Budapestet? Tévét se.. :P

A 11 kérdés:
- Mióta írsz?
- Ki a példaképed?
- Van-e valamilyen különleges stílusod?
- Hova utaznál el legszívesebben?
- És miért?
- Mi leszel, ha 'nagy' leszel?
- Mi/ki inspirál?
- Színház vagy mozi?
- Mi tud felidegesíteni?
- Szerinted a horoszkópod jellemez Téged?
- Van olyan sztorid, amit cikinek tartasz, mások viszont imádják?

Nos, azt hiszem, 44 blognak nem tudnám elküldeni, maradjunk hát az új kedvenceimnél ;)

- Lara E. Ayres
- ~ Justagirl. ~
- Anna:)
- Annie Sawyer
- MissMe
- Alice Ano
- Ivy
- Krisztina Germanotta

2 megjegyzés: