vasárnap, március 23, 2014

Díj #nemtudommennyi

Azta!
Ez volt az első gondolatom, amikor megláttam, hogy a blogom látogatottsága az elmúlt pár napban lényegesen megugrott, és rögtön kerestem is az okát. Általában mindenféle fake oldalak bombáznak, de most kivételesen nem, ugyanis díjat kaptam Elie-től, amit ezúton is szeretnék megköszönni!

Mint azt bizonyára jól tudjátok, nagyon rossz kislány voltam az elmúlt majdnem egy évben, hiszen az írást a végletekig hanyagoltam, és csupán magamat tudom ismételni, bizony a tanulás az életem, és az egyetem pláne nem piskóta. Azonban azt is be kell valljam, hogy az elmúlt pár hét során felötlött bennem, hogy folytatom a sztorit, hiszen az ötleteim megvannak, fejben megvan az íve, de magamnak nem szeretném megformálni, mert ennyi időm nincs, így a kérdés nyitott:
Érdekel még valakit Dóri és Logan története? :)

Azonban most nem ezért vagyunk itt, lássuk a díj kérdéseit:

Szabályok:
- Írj magadról 11 dolgot
- Válaszolj 11 kérdésre
- Írj 11 kérdést
- Küld tovább 11 embernek

11 dolog rólam:

- Nagyon boldog vagyok, hogy azt tanulom, amivel később foglalkozni szeretnék
- Hamarosan részt veszek egy kutatási projektben is *-*
- Szerelmes vagyok :3
- Elköltöztem a szüleimtől
- Nagyon hiányzik a húgom állandó csicsergése
- Idegenvezetői képzésre járok, csak nem tudom magam elképzelni ebben a melóban :D
- Ha tehetném, csak Oreos Milkát ennék egész nap, de akkor egy hét múlva nem férnék bele a gatyáimba :c
- Az elmúlt egy évben fenekestül felfordult az életem, és nagyon élvezem
- Nyáron 4 hetet fogok Hollandiában tölteni ^^
- Kedvenc tárgyam a visszaszámlálós órám, amit barátomtól kaptam
- Sokszor azt kívánom, hogy egy nap 24 órából, meg egy éjszakából álljon :D


11 kérdésre 11 válasz:

Mit csinálnál, ha láthatatlan lehetnél?
-> Meghallgatnám néhány ember igazi véleményét rólam, mert tudom, hogy nagyban kamuznak
Kedvenc retro zenéd/filmed/tárgyad?
-> Cher - Believe, Dirty Dancing, anya blúzai *-*
Van háziállatod?
-> Nincs, de kutyust úgy szeretnék
Kedvenc POP számod?
-> Owl City - When can I see you again
Mennyire szereted a matekot? Egy tízes skálán! 
-> HAHA jó kérdés, nagyon durva matek van az egyetemen, szóval legyen 7 :D
Van olyan személy, akit gyűlölsz a neten?
-> Nem igazán, bár néhány amerikai celeb rendkívül idegesítő..
Kedvenc blog?
-> Na ez nagyon jó kérdés, mert régen volt több is, de mivel hónapok óta inaktív voltam.. Ld. korábbi díjaknál
Mikor voltál legutóbb szerelmes?
-> Egy másodperccel ezelőtt :) Na jó, valamivel több, mint 380 napja folyamatosan szerelmes vagyok :3
Mi volt a legidiótább dolog, amit valaha mondtál?
-> Hát ezzel az a baj, hogy nagyon gyakran beszélek idiótaságokat, szóval nem szoktam megjegyezni :D
Melyik sztárral házasodnál összes szívesen?
-> Jaj nee :D Régen Logan Henderson volt az isten (milyen meglepő.. :D), de ez már khm.. elévült :D
Hány blogod van, és hány törölt?
-> Hmm jó kérdés, jelenleg van három sztorim, amik jóhiszeműen várnak, hogy folytassam, van egy magánblogom, és talán kettőt töröltem.

11 kérdés a szerencsés jelölteknek:

- Mióta blogolsz?
- Melyik a kedvenc évszakod?
- Mi leszel, ha nagy(obb) leszel?
- Kedvenc tantárgy?
- Ki az, akiben a legjobban bízol?
- Kedvenc csokid?
- Legnagyobb meglepetés, ami valaha ért?
- Kedvenc okostelefonos alkalmazásod?
- Mivel tudnak az őrületbe kergetni?
- Mivel töltenél el egy ideális napot?
- Hol élnél a legszívesebben?

Jelöltjeim:

7 megjegyzés:

  1. Urammm atyámmmm. Mikkor elolvastam hogy folytatnád a sztorit körbe körbe rohantam haj.ali 2 kor a lakást "sikitozva" ( persze halkan XD)
    Nagyon nagyon omádtam amikor irtál és remélem folytatod mert nagyon kiváncsi vagyok a folytatásra . Csak megkérhetlek hogy ted ki hogy ki semszögéböl nézhetjük a torténetett mert anélkül zavarno.
    és ha azt merred mondani hogy abba hagyod akkor felbérelem a világ legjóbb nyomozoját megerestettlek velle és elmegyek a lakásodra enyén fejbekolimtalak majd halálra csikiznélek adig mig azt nem mondanád " ..rendben folytatom a blogom....".
    remélem világos :-D:-D:-D:-D:-D XDXDXD ( nem kel sértésnek venni ez amolyan vicc amit arra értenek hogy neked a blogodon a helyed a tehetségedel együt. tudod mikkor olvastam az elsö részt és megtudtam hogy a btr szerepel benne ugráltam az ágyon közben " ezz azzt.... éljennn...huuuuhhuu....wooohoo...uramatyám..." -t kiabáltam.) Tehát ne hagy abba mert tehetséges vagy és itt a helyed.várom a folytatást

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :))))) Nem ígérek semmit, de nagyon fogok igyekezni :)

      Törlés
  2. Szia! Rettenetesen örülök, hogy lehet, folytatni fogod a történetet. Ez volt (és ezekszerint még mindig az) a legelső blog amit megtaláltam és a Te blogod miatt kezdtem el olvasni másik blogokat, és ha így nézzük, miattad kezdtem el én is blogolni. Nagyon örülnék, ha folytatnád, de természwtesen meg lehet érteni téged is, mert habár én "csak" végzős vagyok, ez sem gyaloggalopp, mint bizonyára tudod, az egyetem pedig még nehezebb lehet. De tudd, hogy mi kitartunk melletted, és nagyon várjuk a következő részeket! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a megtisztelő soraidat, sosem gondoltam volna, hogy valaha is inspirálhatok valakit az írásra. :))) Igyekszem ott folytatni, ahol abbahagytam, és hasonló színvonalú részeket hozni, mert Ti vagytok a legfontosabbak! :))

      Törlés
  3. Kedves szerkesztő! Az oldalamon blogversenyt tartok. Jelentkezz te is!
    http://amourparis13design.blogspot.hu/
    (Amúgy imádom a blogod:DD És én is örülök hogy lehet hogy folytatod!:)) )

    VálaszTörlés
  4. Huu...basszus... csináltam egy fiókot csak mert nem tudtam holnapig várni... ismerem az érzést az egyetemmel kapcsoladban,bár én még csak általánosba járok 6.ik osztályba.Az a vicces hogy Fizikát kenem vágom de a matek nem megy...na mindegy nem is ezért csináltam a fiókot hogy az életemet megirjam,hanem azért,meet kb. Tegnap rátaláltam a blogra és szó azerint belebolondultam az irományodba.Ahogy leirtad ezt az egészet, beleképzeltem magam Dóri helyébe,és amikor Logan kimonta hogy vége,akkor kedvem lett volna sírni (mert igen, elolvastam azt a részt) és amikor Logan szemszőgéből irtad (valahogy felismertem a szemszöget) akkor azt olyan jól irtad meg hogy egyszerűen beleszerettem (az írásba,a karajterbe) egyszerűen csak annyit tudok mondani: Folytasd, nagyon örülnék neki, és nem hiszem hogy csak én... bocsi hogy ha valahol vannak hibák,csak telefonról vagyok fent :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Vera!
      Mindig nagy örömmel olvasom a kommenteket, főleg olyankor, amikor új olvasóra talált a blog. Most is kissé meghatódtam, csak köszönni tudom kedves szavaidat, mert igazán jól esnek!
      Mindenképp szeretném folytatni a történetet, ezt a szavazás is megerősítette, így nagyon igyekszem az írással, mert nekem Ti vagytok a legfontosabbak!
      Szóval.. Megyek is, és szövögetem a szálakat, mert az jó ;)

      xoxo,
      Kat

      Törlés