szombat, június 21, 2014

Az én borítóm

Sziasztok!

Amint látható, még mindig nem a következő részt hoztam, ami miatt sűrűn elnézést is kérek mindenkitől, de sajnos ilyen ez a vizsgaidőszak, megöli az ember kreativitását.. Persze csak ha hagyjuk! Engem ugyanis most pont nem kötött le az Európai Uniós alapismereteket taglaló kurzus vizsgájára való tanulás, és mivel amúgy is bökte a csőröm már egy ideje, hogy ez most divat, és szinte mindenkinek van "ha ez egy könyv lenne, ez lenne a borítója"-borító, így én is csináltam egyet magamnak. Meg végre kipróbálhattam a Photoshop CS6-ot is :D
Kritizálni ér, nem fogok megsértődni, sok tehetségem nincs, de szeretek próbálkozni! :)

xoxo,
Kat T.



Ui.: Ha lesz ötletem, megcsinálom a második könyvet is, de azt valószínűleg az összes vizsgám után hozom majd :)

2 megjegyzés: