péntek, november 02, 2012

21. fejezet

* Meglepetések *


Felnéztem az előttem álló épületre, és tátva maradt a szám.
- Ez óriási. Hol vagyunk? - kérdeztem.
- New York, Madison Avenue 550. - mosolygott.
- Ha GPS lennék, ez most sokat segített volna, de sajnos nem vagyok az. Név szerint? - ráncoltam össze a homlokom.
- A Sony Music Entertainment épülete. - már fülig ért a vigyora, és bosszantott, hogy nem hajlandó mindent egyszerre elmondani.
- Vagyis...? - már kezdtem elveszíteni a türelmemet.
- Vagyis a Columbia Records itteni székhelye, a kiadónké. Több emeletük van, és az egyiket ma estére kikölcsönözték nekünk. - nevetett rajtam.
- Ez igazán... nagylelkű tőlük. Csakhogy nem hiszem, hogy ideillő lennék. - néztem végig a koptatott farmeromon és kinyúlt pulóveremen.
- Butus, elfelejted az új ruháidat! - korholt kedvesen. - Gyere, menjünk és válogassunk össze valamit estére! - majd kiszállt és a csomagtartóban átpakolta a ruháimat, végül egy nagyobb papírtáskát nyomott a kezembe. - Így ni, ezt vedd föl estére.
- Milyen típusú esemény lesz? Ugye nem estélyis? - kezdtem aggódni, hogy mégis, mert csak egy csillogó magassarkút láttam a táskában.
- Dehogy, csak egy kisebb svédasztalos-sajtótájékoztatós-zenélős est. - kacsintott rám, és az épület felé kezdett terelni.
- Sajtótájékoztató??! - torpantam meg olyan hirtelen, hogy nekem ütközött. - Ugye egy új albumról, vagy turnéról van szó?
- Is. Meg rólad is. Elejét kell venni a találgatásnak, és az a legegyszerűbb, ha tőlem hallják. - bocsánatkérően nézett rám.
- Mert így nem fognak hülyeségeket írogatni, mi? - füstölögtem halkan.
A lifttel felmentünk a hatvanhetedik emeletre, ahol gyakorlatilag az összes fal üveg volt, teljesen vagy félig átlátszó, egyszóval senki nem menekülhetett el. Mikor beléptünk, minden szem felénk fordult.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó de olyan rövid:(
    SIESS A KÖVIVEL!! :DD

    VálaszTörlés
  2. Úristen, ez félbemaradt... És kiposztolta! xD
    Kijavítom a végét, és folytatom majd :'DDD

    VálaszTörlés
  3. tök jó de kár hogy csak ilyen rövid lett:(( légyszi gyorsan hozd a kövit!!! *-*

    VálaszTörlés