szerda, november 28, 2012

Előzetes - 23. fejezet

Nos drágáim, érdekel valakit a következő fejezet? :D
Csak mert hoztam egy részletet belőle, és ha nagy az érdeklődés, akkor péntek estig biztosan hozom! ;)

Puszi,
S♥

" Mire ezt végiggondoltam, Logan már ott is állt előttem, kezében ajándékokkal, szemében aggodalommal.. Nem szóltam semmit, csak megnyomtam a lift hívógombját, és nekidőltem. Annyi minden történt velem egy nap alatt, olyan gyorsan szakadt rám minden, hogy képtelen voltam felfogni. Az agyam szinte még mindig a sátorbontásnál tartott, a valóság azonban kérlelhetetlenül rohant tovább. Mikor körülnéztem, már a hallon sétáltunk keresztül, a következő pillanatban pedig már a biztonsági övet csatoltam be. Az elmém próbált fogódzót találni, de minél inkább koncentráltam, annál kevésbé fogtam fel a részleteket. "

4 megjegyzés:

  1. Mindenképpen hozd péntekig!! *-* Jól hangzik az előzetes alapján! ;D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm és igyekszem, most már tudok rá koncentrálni, bár elég sz.r lett a vége, szóval tuti átírom... :D

      Törlés
  2. Biztos,hogy nem lett sz__ ,amit te írsz,az csak jó lehet! ;)

    VálaszTörlés