szombat, december 08, 2012

Előzetes - 24. fejezet


Előzetes, az egyelőre még cím nélküli fejezetből :


"- Bíztam benned, hogy eljössz, s lám, nem is okoztál csalódást. - az arcát nem látom, mert fekete kapucnis pulóvere teljesen eltakarja.

- Ki vagy te? - kérdezem tüstént, szemeim riadtan egyik felmenőmről a másikra ugrálnak.
- Nem számít, ki vagyok, csak az, hogy mit teszek. - mondja mézesmázos hangon, de az arcát még most se látom.
Még mindig egy helyben állok, de lábaim már erősen kocsonyás állapotba kerültek. Másodpercekre vagyok az összeeséstől, és megszólalni sem tudok a rémülettől.
- Nos, úgy látom, beléd fagyasztottam a szót. Helyes!"

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lesz! Mikor fogod hozni az egészet? Már teljesen rá vagyok izgulva!! *-*

    VálaszTörlés
  2. Eddig még csak a fele van kész, szóval egy héten belül. :)

    VálaszTörlés