szerda, január 23, 2013

Díjat kaptam!!!! :))) ♥

Hihetetlen, a blog megkapta az első díját! :)



Hálás köszönet érte Dreamy Girl~-nek! :))





Szabályok:
1., Írj magadról 11 dolgot!
2., Válaszolj 11 kérdésre!
3., Írj 11 kérdést!
4., Küldd tovább 11 blognak!


1.,
- 18 múltam
- Göndör hajam van és zöld szemem - és néha még mindig utálom...
- 10 évig táncoltam
- Orvosira készülök
- Kedvenc fülbevalóm az angyalszárnyas - noha én inkább ördög vagyok :D
- Szeretem az angolszász srácok zenéjét - Conor Maynard, Ed Sheeran ♥
- Imádom a húgomat, aki lebétázza az írásaimat *.*
- Szegedi vagyok
- Szeretem a szemüvegem :D
- Imádom a színházat, ha tehetném, az összes darabot megnézném :P
- Hatalmas örömmel tölt el, hogy több, mint 6600 6700 oldalmegjelenítése van ennek a blognak, de az újnak is száznál több :P

2.,
Kedvenc színed?
Kék, piros, mostanában a rózsaszín is *.*
Ki lennél a blogodból?
Dóri, mily meglepő :)
Ha lehetnél melyik sztár lennél?
Kelly Clarkson
Kedvenc ételed?
Annyira szeretek enni, hogy nehéz választani - talán a tárkonyos raguleves :D
Kedvenc romantikus filmed?
Büszkeség és balítélet Keira Knightley-val a főszerepben
Milyen zenét hallgatsz?
Abszolút mindent, pop, rock, metál, klasszikus - hangulatfüggő :))
Szerelmes vagy?
Talán, én sem tudom.. :)
Mért lettél blogger?
Naplót régóta írtam, de a valóság néha olyan üres, hát ki kellett kicsit egészíteni ;)
Eddig hány díjad volt?
Ez az első ♥
Benézel majd valamikor az oldalamra?
Folyamatosan olvasom! :))
Örülsz a díjnak?
Nehéz leírni, mennyire! :))

3.,
- Mióta írsz?
- Mi / Ki inspirál?
- Melyik a kedvenc évszakod?
- Jobb, vagy balkezes vagy?
- Kedvenc blogod / blogjaid?
- Tartozol valamelyik fandomhoz? (pl Rusher...)
- Van testvéred?
- Milyen az álomsrácod?
- Magassarkú vagy lapos talpú?
- Ismered a blogomat?
- Nézel valamilyen sorozatot?

4.,
- Tufi 



7 megjegyzés: