péntek, március 01, 2013

Negyedik, ötödik, hatodik és hetedik díj!

Sziasztok Drágáim!

Mostanában nem sokat tudok írni a suli miatt, gyűjtöm az ötleteket, de elég nehéz.. Persze nem sajnáltatni jöttem magamat, csupán remélem, hogy megértitek miért nincs új rész. :)

Negyedik és hatodik díjamat Csak egy lánynak szeretném megköszönni! :)

A negyedik díj kérdései:
1:Hány éves vagy? 18
2:Kedvenc énekes? ByeAlex - és nem csak az Eurovízió óta !
3:Van tesód? Van bizony :)
4:Kutya vagy macska? Macska
5:Kedvenc színed? Pink
6:Hol szeretnél laki ha felnősz? Hollandia
7:Minek akarsz tanulni? Kutatónak
8:Hány blogod van? Kettő
9:2 dolog amit utálsz magadban? Utálni nem utálom, csak nem szeretem, hogy göndör a hajam és nagyszájú vagyok
10:Kedvenc blogjaid? Reality ruined our life
11:Hányadikos vagy? 12.-es

A hatodik díj kérdéseire pedig korábban válaszoltam már :)

Ötödik díjamat Regcsii Kármánnak köszönhetem, de ezekre a kérdésekre is csak ugyanazt tudom válaszolni, mint korábban. :)

Hetedik díjamat Szaszaa.-tól kaptam, az ő kérdéseire itt vannak a válaszaim :

1. Mi inspirált az írásra? Mindig is szerettem történeteket gyártani, de csak magamnak írtam, aztán gondoltam egyet, és közkinccsé tettem a mesémet.
2. Milyen témában szeretsz olvasni? Nagyon ravasz kérdés, mert a romantikus irodalomtól kezdve a sci-fin keresztül a modern regényekig mindent szeretek, hangulatfüggő, hogy éppen mit olvasok.
3. Sűrűn jársz moziba? Nem mondhatom, bár tehetném többször is.
4. Mivel szeretnél felnőtt korodban foglalkozni? Kutatással, az orvostudomány segítésével :)
5. Mi volt a legfurcsább álmod? Caspian herceg a Narniából megcsókolt, miután megvédte a várat - és nem is láttam azt a filmet az előtt! :D
6. Melyik országban élnél a legszívesebben? Hollandiában
7. Mitől félsz? Hogy elvesztem a szeretteimet
8. Szeretsz utazni? Igen, de nincs rá sok lehetőségem
9. Ha választhatnál, melyik sztárral cserélnél 1 napra? Palvin Barbival (ha ő sztárnak számít), mert szeretnék én is olyan profi fotókat magamról :P
10. Mit csinálsz legszívesebben a szabadidődben? Alszom. Viccen kívül, olvasok, filmet nézek, és nagyokat sétálok a városban
11. Kedvenc évszakod? Az ősz :)


Sajnos a díjakat nem tudom továbbküldeni, de el sem tudjátok hinni, mekkora örömet okoztatok nekem velük!
Nagyon szépen köszönöm MINDET, igyekszem izgalmas és élménydús fejezetekkel meghálálni!

Nagyon sok puszi és ölelés:
Summersmile♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése