csütörtök, március 28, 2013

Nyolcadik, kilencedik, tizedik díj!



Sziasztok! :)
Adós vagyok három díjjal, amit rettentően szégyellek, de most bepótlom! ;)

Nyolcadik és kilencedik díjamat diamondnona-nak és RusherForever-nek köszönhetem, a kérdésekre a választ már korábban megadtam :)

Tizedik díjamat Sztracsat Ella ajándékozta:

Szabályok:
1., Írj magadról 11 dolgot!
2., Válaszolj 11 kérdésre!
3., Írj 11 kérdést!
4., Küldd tovább 11 blognak!

1.,
- Most festettem a körmömet, tavaszi színű :)
- Hilary Duff Wake up-ja szól most
- Kedvenc játékom a DragonVale (telefonon) :D
- Gépen meg a Sims 3 :P
- A múlt héten vettem egy zöld tornacipőt, hogy végre tavasz lesz, erre nem a hó esett ?!
- Novellát írtam MissMe pályázatára (előző bejegyzés)
- Beteg vagyok, és utálok beteg lenni.
- Egyszer majdnem anorexiás lettem, aztán szerencsére rájöttem, hogy teljesen mindegy, hány kiló vagyok vagy mekkora a nadrágom mérete, én pont így vagyok jó!
- Sokat hallgatom mostanában Ludovico Einaudi Divenire című számát
- Csak 173 centi vagyok :(
- Imádom a táskákat és a magassarkúakat :):):)

2.,
-Tetszik most valaki? Igen :)
-Volt már barátod? Igen :)
-Mi a kedvenc együttesed neve? Na most bajban vagyok... Nemiis! Big Time Rush :P
-Mi a kedvenc színed? Kék és piros
-Szereted a palacsintát? :D Ez milyen kérdés, még jó! :P
-Hány éves vagy? 18
-Szereted a blogom? Igen, csak nincs sok időm olvasni :(
-Van testvéred? Egy húgom
-Hányadikos vagy? 12.-es
-Hány díjad volt eddig? Kilenc, ez most a tizedik *.*
-Szereted a csokit? :3 Hát még szép! :D

3.,
1. Mi inspirált az írásra? 
2. Milyen témában szeretsz olvasni? 
3. Sűrűn jársz moziba? 
4. Mivel szeretnél felnőtt korodban foglalkozni? 
5. Mi volt a legfurcsább álmod? 
6. Melyik országban élnél a legszívesebben? 
7. Mitől félsz? 
8. Szeretsz utazni?
9. Ha választhatnál, melyik sztárral cserélnél 1 napra?
10. Mit csinálsz legszívesebben a szabadidődben? 
11. Kedvenc évszakod? 

4.,

1 megjegyzés: