szombat, szeptember 01, 2012

06. fejezet

* Rivalizálás indul - csak tudnám, miért.? *


*Egy héttel később*

Lassan beilleszkedtünk Rékával az itteni nyüzsgésbe, már néha fel sem tűnt, hogy nem csak beszélek angolul, de néha gondolkodok is. It's scary! Na, erről beszéltem.. A csoporttársaim nagyon kedvesek, sokkal toleránsabbak és nyíltabbak, mint otthon. Hát igen, lenne még mit tanulnunk az elfogadásról... Sokukkal összebarátkoztunk, persze mindenhol vannak utálkozóak. Engem egy lány, Cindy Marshall nagyon utál, bárcsak tudnám, mit ártottam neki... Magas, szőke, kék szemű, az a tipikus amerikai szurkolólány. Tuti állásból megy hídba, és aztán még spárgázik is. Állandóan nekem jött a héten, beszólogatott, egyszer le is öntött hideg kávéval. Akkor egy pillanatra mindenki megdermedt, és ránk figyelt, de nem adtam neki a dicsőséget, hanem megszólaltam:
- Nálunk hideg kávéval fürdenek a lányok, ha igazán szépek akarnak maradni. Kösz, hogy megspóroltál nekem egy dollárt. - majd rávigyorogtam, és elvonultam Rékával. Látni kellett volna az arcát, ahogy ledöbbent, kétszer ennyi kávét is megért volna nekem! Az persze nem volt már olyan vicces, amikor a rózsaszín pólómból kellett kiszedni a foltot, mert sehogy sem akart kijönni. Volt nálam egy csipkeszalag, barna szegéllyel, még otthon dugtam be a bőröndöm sarkába, hát összeráncoltam, feltekertem, és most úgy néz ki, mintha egy rózsafej lenne ott, árnyékkal. Rajzoltam zöld filccel szárat és levelet is neki, talán meg is köszönöm Cindynek az új pólóm!
Tanulnunk elég sokat kell, bár nem is vakációzni jöttünk ide. Csak pénteken este nem ültem a könyvek fölött, mert szombaton sem tudtam elszakadni az anatómiától. Vasárnap, vagyis ma takarítottunk és pakoltunk, de este újra a könyveim fölé hajoltam, mert nem csak bekerülni kell, de bent is maradni. Márpedig az első néhány hét nagyon fontos, nem csak itt, de a munkahelyeken is. Majdnem tökéletes volt az estém a könyveim társaságában, amikor egy sms zavart fel a tökéletes tanulási állapotomból. Bár a szám határozottan amerikai volt, és még derengett is valami, gyanútlanul nyitottam meg az üzenetet. Miután elolvastam, a vérnyomásom a kétszerese volt, és nem tudtam egy helyben maradni...

3 megjegyzés:

  1. Teeeeee gyilkooooos :)) köviiiiiit!!!!! :))

    VálaszTörlés
  2. Ááááá kiírta az sms-t!? :D köviiiiiiiit :p

    VálaszTörlés
  3. Hát, tessék találgatni! ;) Amúgy mindjárt megírom, fejben már megvan.. :DD

    VálaszTörlés